بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اختصاصی * استقلال * تاج آسیا - با محمد تقوی

وقتی در کودکی بازیهای استقلال را می دیدید فکر می کردید روزی در این تیم بازی کنید؟
تقوی: راستش من تا قبل از اینکه در سن 17 سالگی توسط زنده یاد آقای دهداری به اردوی تیم ملی دعوت شوم بازیهای دو تیم بزرگ پایتخت را دنبال میکردم ومانند تمام جوانان آن زمان دوست داشت در یکی از این دو تیم بازی
کنم اما در اردوی تیم ملی ،با احترام به قرمز پوشان متوجه شدم که از لحاظ شخصیتی به استقلالی ها خیلی نزدیکتر هستم و اگر آقای دهداری اجازه می دادند

در سال 1368 آبی پوش می شدم ولی ایشان گفتند که استقلال تیم بزرگی است و برای بازی در این تیم نیاز به تجربه بیشتری داری در حالی که در آن زمان من بازیکن تیم ملی بودم در همان زمان بود که به بزرگی استقلال پی بردم
در خارج از کشور وقتی هواداران استقلال با شما روبرو میشوند, معمولا چه خاطره ای را یادآوری می کنند؟
تقوی: در این روزها طرفداران همواره ما را با بازیکنان جدید مقایسه میکنند و فکر می کنم حتی بیشتر از سابق لطف و محبت دارند.
سیر حرکتی فوتبال ایران رو از زمانی که خودتان بازی میکردید تا الان چطور می بینید؟ و چه راهکارهایی برای پیشرفت فوتبال در ایران می دهید؟
تقوی: شرایط فوتبال ما این روزها اصلا خوب نیست به این دلیل که جوانان همه دوست دارند فوتبالیست شوند و کمتر کسی خود فوتبال را دوست دارد این دو با هم بسیار متفاوت است.تنها راه درست شدن فوتبال استفاده از نیروهای متخصص و ورزشی ،ارتباط با فوتبال روز دنیا وانقلابی بزرگ در نوع تمرینات تیمهای پایه ای است.
این درست است که شما به کادر فنی استقلال مشاوره می دهید؟
تقوی: من با بیشتر همبازیان گذشته در ارتباط هستم و کادر فعلی استقلال نیز از همبازیان سابقم هستند و در بیشتر مواقع در مورد فوتبال صحبت میکنیم اما اگر کمکی از من خواسته شود بدون هیچ چشمداشتی دریغ نخواهم کرد زیرا من هنوز خود را جزیی کوچک از خانواده بزرگ استقلال می دانم
و در آخر اگر پیامی برای مخاطبان صفحه استقلال تاج آسیا و Esteghlal Fc وعلاقه مندان به استقلال دارید بفرمایید
تقوی: من یک استقلالی هستم و بزرگی این تیم برایم از همه چیز و همه کس مهمتر است و امیدوارم همیشه الویتمان تیم بزرگ استقلال باشد.
افتخارات:
نایب قهرمانی آسیا با استقلال 1378
قهرمانی لیگ آزادگان با استقلال مرداد 1377
قهرمانی جام پرچم ترکمنستان با استقلال بهمن 1376
قهرمانی تورنمنت جام خزر با استقلال مرداد 1376
قهرمانی جام حذفی با استقلال تیرماه 1375

اولین بازی برای استقلال: 17 آبان 1373 استقلال 2 پارس خودرو 1 لیگ آزادگان
آخرین بازی برای استقلال: 20 تیر 1378 استقلال 1 پرسپولیس 2 فینال جام حذفی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 8 / 1391برچسب:بازیکنان دهه 70,محمد تقوی,مصاحبه اختصاصی,باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com